Kranten en Boekken


munchen.besteoverzicht.nl


Maak startpagina | Voeg toe aan favorieten






Overzicht
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gesponsorde links
Kranten en Boekken
Holland Club
Holland Club
http://www.holland-club.de/links.html

Venere
Venere
http://www.venere.com/nl/hotels/muenchen/hotel-dolomit

Kranten
Het overzicht van de landelijke kranten in nederland
http://www.kranten.com/krant.html/noordhollands_dagblad

Tvtrip
München marienplatz bahnhof, plattegrond, adres, reservering en nabijgelegen hotels op tvtrip.nl. praktische informatie over de plaats münchen marienplatz bahnhof in duitsland, foto's, reservering, plattegrond…
http://www.tvtrip.nl/Station+5-info/M%C3%BCnchen-Marienplatz-Bahnhof+u1JFRL

Stedentrip
Een budget hotel of luxe hotel in munchen? goedkoop overnachten of luxe overnachten? zoek & boek het gewenste hotel tegen de laagste prijs!
http://www.stedentrip.com/hotels-munchen

Yelp
76 bedrijven beoordeeld voor de categorie kranten en tijdschriften in münchen op yelp. kom meer te weten over plaatsen zoals:buchhandlung lehmkuhl, frau manz, bild-zeitung, kultpur, kiosk / schreibwaren am englischen garten, internationale presse buch- und zeitschriftenladen, schreibwaren schwarzenbeck, kiosk am elisabethplatz, sollner kiosk-laden, kiosk georg trotz...
http://www.yelp.nl/c/m%C3%BCnchen/tijdschriften

Nshispeed
Treinticket münchen nodig? per trein naar münchen met citynightline of ice international v.a. € 29. boek uw treinkaartje münchen online bij ns hispeed. enkeltje münchen met ice international v.a. € 82.
http://www.nshispeed.nl/nl/onze-bestemmingen/trein-duitsland/trein-naar-munchen

Hetreisboek
In 1999 startte in de Verenigde Staten de inmiddels vermaarde campagne Get Caught Reading. Beroemde Amerikanen als Whoopi Goldberg en ook de First Lady verleenden hun medewerking om het lezen onder een groot publiek te bevorderen. Zij lieten zich fotograferen alsof ze ?betrapt? werden tijdens het lezen. Van deze foto?s zijn affiches gemaakt die grootschalig verspreid zijn door de Association of American Publishers, de initiatiefnemer van deze leesbevorderingscampagne.

De CPNB wil een Nederlandse interpretatie brengen: Zomerlezen, leesbevordering in een zomerse sfeer. Deze campagne is hiermee een voortzetting van de Weken van het Reisboek. Uit het onderzoek dat de CPNB liet uitvoeren ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan blijkt dat 67% van de Nederlanders graag een boek leest tijdens de vakantie. Zomerlezen is primair een buitencampagne die bestaat uit affiches met portretfoto?s van Nederlandse beroemdheden, die het plezier van het ?zomerlezen? uitdragen.
http://www.wekenvanhetreisboek.nl/autoload.asp?doel=wr/wr.html

Gerelateerd
  • Nog Geen
Er staan 8 links op deze pagina.
© Besteoverzicht - Privacy